minidog

nej nej. Jag blev inte ensam igår. klockan åtta skrev sofie att jag fick komma över till dem om jag inte vill vara ensam, så jag åkte såklart dit. När jag kom fick jag träffa den sötaste och minsta hund ja sett. Gud, han var mindre än katterna. Det var lite roligt att se. Nya wallander hade kommit ut så jag tog med den så det blev wallander-tittande. Vi blev avbrytna några gånger av olika anledningar men inte gör de nå. Jag hade enso, deras katt, liggande som en bäbis i min famn medan sofie som satt bredvid mig hade hunden i hennes famn. Så som ni kanske märker gick det bra att ha katt och hund i samma lya. Katterna stirra lite mycket sådär och satt och iaktog rätt länge, men tillslut märkte dem väl att hunden inte var dirket farlig :)

ja. och vad gör jag vaken såhär tidigt? lägger jag mig i tid, som jag  alltid gör nu för tiden, vaknar jag inte senare än 8. Och det kan jag tycka är skönt. Då har jag ju hela dagen framför mig. Så idag ska jag nog inte ens gå utanför dörren, det skulle vara för att gå ner till anna då , men annars tänker jag nog bara vara hemma. ta igen alla serier jag missat den här veckan. kommer troligen träffa anna också, men när vet man aldrig :)

ungefär såhär liten var hunden. Det är inte samma hund som på bilden.
men jag måste ju bara vis storleken på ett ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0