nu rullar det

Först och främst ska jag ju säga grattis till sarah som klarade körkortet igår.
Så vid halv åtta (?) cirkus iallafall, hämtade hon upp mig och Anna. Vi for
ner till ergyn där hon och kajsa åt, sedan blev det en massa titt på hus. Överallt
iallafall alla snygga vi kunde komma på. Det var en himla rolig kväll iallafall
men jättemycket skratt, och då menar jag verkligen jättemycket också.

Idag tror jag att vi drar till Gävle.
Jag missar dansen :(:(
men sanne ska bort på torsdag-fredag och jag
ska troligen fota små barn som blir sminkade på halloween-kvällen
om inte lowis har hittat någon annan. Vi kanske ska gå på bio i Gävle iallafall.
Får se om det går någon bra men det såg det ut att göra !
Sen blir det övernattning och ja. gud vet vad vi ska göra. Kika på
halloweendräkt vare tänkt iallafall :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0