Pluggning på en fredag

Anna och jag 'jobbade' ju som sagt igår. Från halv sex till ca klockan nio. Från sex till åtta var det full rulle i princip hela tiden kan man säga. Så idag ska vi utse tre vinnare, eller ja. 1, 2 och 3:a. jag tror vi redan valt en iallafall. kanske två och kanske till och med tre. En del barn var bara såå fint utklädda. Dem hade verkligen ansträngt sig, jätteskoj! Ska snart gå ner till anna och där väntar pluggning och utse vinnarna.

Ja; pluggning på en fredag. Men hallå? det är ju förmiddag och det känns nog bra att få det gjort. Så man inte kommer i sista sekunden.  Så jag ska snart packa ner min dator och tralla ner.
Kanske visar vinnarna som vi utser senare :) dem kommer med alla säkerhet inte kika på min blogg endå ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0