roliga ljud vid läggdags

har just käkat en god middag med Anna.
mysigt med tända ljus stående på bordet också, eller hur?
Annars har vi varit i skolan en sväng idag.
Vi väntar sällskap ikväll också. Sanne ska komma över och
hon skrev att hon måsta ha en kaka om hon skulle komma.
så vi fuskade till det och köpte sådana där "färdiga". ingen skillnad skulle jag tro.

igår kväll så kikade jag och anna på the proposal, eller jag kikade eftersom
Anna pratade i telefon genom hela filmen i princip. iaf, så somnade ju Anna
till som vanligt och sedan vaknade hon till av ett roligt ljud, hon skrämdes av ljudet,
kikade på mig med skrämda ögon och jag trodde jag skulle dö. Det va så jävla roligt.
Jag tänker inte säga vad ljudet var. det förblir en hemlighet haha. och nej,
det var ingen som fes.

undra vad man ska vänta sig för roligt ikväll när vi går och lägger oss då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0