Sanne på besök i 'vår' lya

Godkväll alla kära!
Nu har vi besök av Sanne. Hon sitter dock och gör skolarbete men det är duktigt av henne. Anna pratar i telefonen med hennes pojkvän och här sitter jag. Har just redigerat klart alla bilder, och då menar jag varenda en jag tagit denna vecka, som Anna på kommunhuset ska ha. Ska redovisa det i morgon och sedan skulle Hon, jag, Anna, Louise ( annas handledare ), magnus och ellinor ( magnus handledare), äta lunch, dem skulle tydligen bjuda och vi skulle prata om tiden som gått. Hoppas dock det går ganska fort eftersom ja helst vill ligga hemma och ta de lugnt :)

Detta kanske är min sista sleepoverkväll hos anna :'(
jonte kommer ju hem från sundsvall i morgon så han kanske sover
här istället då, sådant man aldrig vet med Änni. Hoppas
iallafall attt jag blir hennes sovkamrat eftersom jag vant mig med det nu.
ack så ovanligt att bo hemma igen :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0