finally

äntligen lite fredag.
idag ska jag inte göra mycket alls.
när pappa kommer hem på lunch ska ja sno bilen och åka
till stallet med anna. Tänkte fota där lite till praktikten.
Sedan vet jag inte alls vad som händer.
När klockan slår åtta sitter jag såklart bänkad framför tv'n
eftersom idol går på tv4. kanske även sitter nere hos anna
bänkad framför tv'n. Det har jag inte bestämt ännu.
Ska lägga mig i tid iallafall så det någon gång blir lördag.
Ska bli himla roligt att röva bort anna liksom =)
och sedan festa efter det. Det kan nog inte bli så mkt bättre.
Och jag ska försöka ta mycket bilder i morgon. Jag vill ha bilder.
yes, yes och yes.

Dags att föna håret,
och äta lite lunch kanske :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0