glädjetårar, minsann.

ja, vad sarah fick var en anslagstavla med  texten ( utklippta bokstäver från olika tidningar ) : våra bästa år. Sedan var det massa bilder på henne, och några på mig och anna, från olika år. hon började iallafall asgarva så vi tog det som positivt eftersom det var det presenten skulle "göra".  sedan fick hon en fin liten påse med smått och gott i. Efter den goda maten som sarah bjöd på sjöng vi singstar, äckligt roligt må ja säga ! Inte nog med det så ville en onykter Henrik ( annas bror ) också sjunga, men hans kompis (jörgen?) men det blev mest att henrik och anna sjöng. det var så jävla roligt. jag skrattade så jag grinade och då minsann kan man säga att jag hade roligt. Så TACK ALLA, för en lyckad kväll.

Nu längtar vi lite sådär till den 26.  wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0