min kväll/natt

känner mig lite smått slö nu faktiskt så jag orkar inte redigera bilderna och lägga ut dem på hemsidan så alla ni som undar kommer bilderna så fort som möjligt bara jag vaknat i morgonbitti.

Kvällen började med att vi lagade mat hemma hos sarah, mums vad gott det var. sedan åkte vi ner och hämtade  sarahs cykel bland annat. Vi satte oss och kikade på tv, göta kanal 2 gick, men vi han inte se mkt innan lillman och simon skulle ha skjuts. När vi kom hem igen såg jag cirka en kvart av en film vi hittat på tv'n, sedan somnade jag, totalt slut var jag. ingen aning varför, just då kände jag mig inte jättepigg på att jobba.

När klockan var runt halv tolv åkte jag ner och ovanligtvis var det mest folk på stadt ikväll.
och roligast folk för min del, det fanns en kille, som olle,micke och gänget kände som var hur rolig som helst. om jag hade tråkigt kunde jag bara leta reda på honom så fick han mig att skratta inom en minut. han vaar hur trevligt som helst också, vilket dem flesta var som jag träffade ikväll. Skulle dock varit jätteksoj att själv få sitta med en cider i handen och var allmänt full och dryg, men det får vänta.

så. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0