onödigt skit

Vet ni vad jag känner för?
krypa ner under täcket, sätta på min, nyligen nerladdade, teckande film och sedan sättta igång film efter film efter film. Men kan eller orkar jag göra det? nej. jag har skola i morgon. Jag hade kunna gjort det om det inte var för den förbaskade historian som ska börja 12.10 och vara enda till halv 4. jag kommer somna på den lektionen i sådana fall..... Vilket nu suger eftersom jag verkligen var sugen på min egna lilla hemmakväll vilket aldrig händer på helgerna, vilket ja inte vill ska hända på helgerna heller eftersom vi alltid har så mycket roligt då. Så ibland kunde man ju önska att man var lite sjuk sådär.. men peppar peppar, det vill jag egentligen inte bli !

skulle ju vilja göra som anna, skita i skolan i morgon.
Men nej, vår lärare blir väl helt hysterisk om vi båda är borta :o

ett plus i det hela är ju att mamma äääääntligen är här.
inte här HÄR, men här i ljusdal.


ÄH; gräv ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0