planer hit. planer dit

Hallå.
Då är kvällen bestämd. Det blir middag hos Anna. Sanne kommer också över som det verkar, toppen! sedan tar vi singstar ikväll istället eftersom det inte blev något igår. Det blir ju som sagt en lugnt helg eftersom att nästa helg kommer vara helt galen. Fester hit och dit och jag kan tro att vi kommer få så många lugna helger efter nästa helg heller.

min syster är lite seg idag tycker jag. Jag skulle till henne idag på grund av någonting som ja inte kan ta upp här. Men då var hon i Hudik tidigare idag och nyss var hon hos Henriks föräldrar. Så Jag får troligen åka dit i morgon. Hon får helt enkelt boka in mig i hennes stressiga liv :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0