schoppingdag i gAvle

just komhemmen (?) från Gävle. Vi åkte dit igår och sov över hos sarah för hon hade tydligen fridag idag. Så hade mys hos henne igårkväll och idag har vi schoppat loss. Jag hittade   i n g e n t i n g först ! Då fick man ju lite smått panik. Men sedan hittade jag:

- en kavaj
- ett par småroliga leggins
- örhängen
- stickad tröja

och sedan kom mina tre par skor idag också. och alla satt jättebra =D
uggsen är så jävla fula så dem är snygga. haha, men jättesköna.

På Lördag är det som sagt fest. jättetaggad nu faktiskt.
Det sägs att det ska bli grymt mycket folk på stadt eftesom kristet kommer dit.
och vi har planerat vår lördag rätt bra, och det känns ännu bättre när jag hittat
en outfit att ha =D

Nu sitter anna och pratar med jonte och det är lite småroligt att höra haha.
sedan ska vi kanske göra någon mat och sen I D  O L :D
Men shit, på tal om det. måste kolla om Clara och Erika kom vidare.
annars.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0