"ben,skuld och - handspärr"

ger typ upp.
min kropp är ju helt dum i huvudet, jag sa till Anna nyss att jag troligen kommer bli förlamad i hela vänster sida. I söndags började jag få kramper i vänstra benet, sedan dess har det gjort jätteont att gå på benet, ni vet ungefär hur en nackspärr känns? ungefär så blir det med benet, när man håller ett visst läge gör det stört ont, och i dag började min vänstra hand göra lika ont på samma sätt, och nyss när vi satt hos sanne började min nacke också göra ont, vid skuldran typ. Snacka om vänster-olycka liksom. inte nog med det har jag mått illa ikväll också. ÖÖÖÖH: vadå olycksdag också???  olycksvecka??  jag vet inte.. kan de gå över, snäll?


jag ber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0