13 mars 2O1O

Jo, det är en vanlig dag men ja är bara 1 år äldre. höhö
var meningen att jag skulle åka hem till Emil ikvväll
men sedan ville Anna ha med mig ut så varför inte.
Jag, Anna och Ramona kan skapa kaos på järnvägs :D
Jag får helt klart träffa emil i morgon eller tisdag troligen annars.

Annars har jag varit ner till familjen furuström där det bara bestod
av Anna och hennes brors familj, John älskar mig. Han skulle faktiskt
sakna mig när jag gick, han sa det själv;) Han är ju för rolig den killen.
Millie är inte "rädd" för mig längre heller, förut kunde hon börja grina
när hon satt i mitt knä men igår gick hon till mig och sträckte upp armarna,
jippi :D hon är så go hon också. små barn är väldigt mysiga, jag bara väntar in
på att Sofie och Henrik ska få en liten bäbbe snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0