DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Oj, kan bli svårt att minnas, men om jag säger såhär då.


Min första riktiga kärlek var Simon Söderlund. Jag blev tillsammans med han när jag var 15 år, han är ett år äldre än mig. Hade väl ett sånt där förhållande man har i den åldern. Knepigt med bra tyckte man ju att det var. Han gjorde slut med mig en gång där på vintern men tog tillbaka mig efter en vecka. Förhållandet slutade dock efter ett halvår, en vecka innan skolavslutningen i nian faktiskt. Det var ömsesidigt denna gång.
Kan inte påstå att vi är bra vänner i dagsläget, men man hejjar och pratar glatt när man träffar varandra. Hänger inte i samma kompiskretsar så att säga. Har absolut inget ont att säga om han, känner han inte så bra så länge, men lägger han i kategorin "vänner" ändå.
____________________________________________________________________________________________
Sådär ja, inget intressant liksom, men det var mitt första seriösa förhållande så jag räknar det
som min första kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0