har fått dagens utbrott

Jag var lite arg där ett tag, inget word jag hittade funkade att ladda ner,
eller funkade gjorde det, men läste man kommentarerna var allt  bara skiiit.
och sen photoshop... ne hitta ingen bra photoshop heller.. Fick nästan samma
utbrott som hon på filmen här under, fast ett mildare hahah !
sen skicka micke en länk till tankafetast.. varför tänkte ja inte på den sidan????
Så tackar han mycket mycket mycket nu, för där hittade jag även photshoppet, som
verkar funka som ja vill iaf :D:D:D:D:D:D::D
Today, då har jag och anna varit på AF och fått lite klarheter.
sedan bjöd min snälla pappa oss på lunch, snäll han.
söta rara anna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är så snäll Christer :D:D

2010-11-23 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0