tha gårdag.

oj. vart börjar man....
från början kanske.

Började med att jag, anna och hanna satt hemma hos hanna,
sedan kom emil, jimmy och anton och gjorde oss sällskap,
efter ett tag kom Malin som hade varit sådär lite småseg;)
men int gö de nå e...

Anna och jag shottade, även hanna och resten av sällskapet faktiskt.
vi hade gjort sprit, med krossad turkisk peppar...
det tog nog mer på vissa än andra ;) men så går det ibland.

Sedan krogen då, som va sådär kände jag, blev skoj mot slutet.
gick på efterfest och så, skulle åka med lars och oskar som skulle
åka med oskars bror gustav hem, men gustav va så seg att vi börja gå.
och vi gick och gick så tillslut va lars hemma... och inte långt ifrån
till att oskar var hemma, då såg jag en människa ja kände igen och
frågade om dom kunde skjutsa hem mig, VILKEN TUR! annars hade ja
väl fått stått ute i snöovädret själv i väntan på gustav.

bilder får komma lite senare då jag inte sovit många timmar och jag
orkar inte förflytta mig för mycket, om ja säger så. tjing hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0