someone like you

För 5 år sedan:
Var jag 15 år och levde "moppelivet". Saknar jag det? ja. Varje dag.
Beskymmer var inte lika stora då som dom är idag.


För tre år sedan:
Gick jag på gymnasiet. Skulle väl börja mitt andra år? eller?
iaf så gick jag i en jävligt bra klass.. vi var som en egen liten familj.
ÅH, jag saknar min klass. våra bus. våra bråk.


För ett år sedan:
Låg jag kanske på playan den här tiden.. kommer inte riktigt ihåg vilka datum vi
befann oss i grekland. Hade gjort klart alla skoluppgifter så man var rätt taggad
inför studenten och så. Studentveckan kan ha varit bland de roligaste jag
gjort i hela mitt liv, jätteskoj vecka,


För tre månader sedan:
gjorde jag nog ungefär lika mycket som ja gör idag. 
det har inte förändrats så mycket förutom att ja är nere hos mamma.


Igår:
Firade vi stoffe hemma hos hans föräldrar. Vi grillade och drack.
Jättekul kväll, absolut. fick även åka lita raggarbil.. inte varje dag inte :D


Imorgon:
Så är det min sista dag i skåne på en månad eller en längre tid.
Jag måste packa klart.. mysa med mamma och så ska ja också göra.


Om ett år:
Pluggar jag förhoppningsvis på högskola....... 
OM INTE.. har jag absolut ingen aning om vad jag gör, troligen har ett jobb.
förhoppningsvis :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0