U smile I smile

Sitter och typ svettas ihjäl. Det måste vara 40 grader här på övervåningen.
tur man sover i källaren..........

Jag undrar om solen har åkt vilse ( iallafall den varma solen )
För idag har vi inte alls haft så varmt så man kan ligga ute och sola
och det verkar inte bli några sådana mer dagar innan jag åker heller.

Idag har mamma varit en liten ängel och sytt in mina shorts (som förövrigt va för små förut :))))))
Hon sydde även en bikinidel och en kjol, upskattas ju jättemycket!

Annars då?
jo.. På lördag ska vi till Stoffe för han fyller hela 25 år idag (tror jag:o), så ett jättegrattis till honom.
Vi ska äta där med hans familj och sedan dricka lite såklart, hehehe. Då tycker ni kanske att det
låter konstigt att jag ska äta med hans familj? Men jag har träffat hans syster ett antal gånger
och jag har även träffat hans föräldrar som var supertrevliga så det känns inte alls konstigt,
Jag ska ju SJÄLVKLART dit med Ida och Andy... så ni inte tror nå annat. hahah

Här får ni lite fina bilder på mig när jag sitter och sjunger med
i big brother-låten.

Då blev jag bara ännu varmare så jag dog lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0