tidfördriv för mig, drygt för er!

Namn: Malin, men går även under Malle och Mala.

Piercingar: 5 i öronen, men 2 har växt igen :( ledsen tjej.

Tatueringar: NOLL, synd va.

Längd: Kan med stolthet säga att jag växt om min mamma, 163 cm är jag!!

Skostorlek: 37/38 beroende på skor.

Hårfärg: redhead

Fräknar: Ja, några 1000. Vill du ha?

Motto: eeeeeh, vet inte riktigt.. sorry :-D


Kär? Kan stolt säga att jag inte är det också!!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Vissa dagar, ja

Dricker du? Varje dag faktiskt, gör inte du? Man måste dricka vatten.

Röker du? Kan hända att jag feströker. FY SKÄMS på mig.

Vilket schampo använder du? Oftast head and shoulders, intressant?

Vilken parfym använder du? En escada jag glömt namnet på.

Vad är du rädd för? SMÅKRYP.... och mörka skogar..

Gillar du att tvätta? tvätta? hur gör man då?

Gillar du berg- och dalbanor? KUUUL!


Senaste...

Filmen du hyrde? hmm.. läre väl varit när ja var i sthlm med anna och sarah och då hyrde vi......braminne.nu

Filmen du köpte? Köper man filmer numera?

Låten du hörde: The wantet - gold forever

Låten du laddade ner? same shit.

Personen du ringde? Slida

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Family guy står på här framför mig, men jag kollar inte?

Person du tänkte på? ehm.. pass?


Favorit...

Låt: Oskar Linnros - genom eld är en stor favorit för tillfället.

Sak att göra: umgås

Sport: Dricka alkohol?

Dryck: VATTEN

Kläder: ja typ.., shorts.

Film: har ingen direkt favorit..

Bil: ja ska vara glad om ja kan märket på en bil som passerar...

Serie: ONE TREE HILL, utan tvekan.

 


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Jaaaaa, helt otroligt va?

Gråtit över en flicka? I have, i really have.

Ljugit för någon? Kan ja också erkänna att ja har.

Varit i slagsmål? ALDRIG hänt, var stålt, mamma.

Blivit arresterad? Ne, inte riktigt. NE inte arresterad.

Träffat någon från internet IRL? Inte någron som jag TRÄFFAT på internet.


Antal...

Gånger du varit kär? 3

Gånger ditt hjärta brustit? 2 och ½, hohohoh

Hjärtan brustet på grund av dig? alltså.. ja vet inte.

Tjejer du kysst? Men hallååÅÅÅÅ? Hur många har inte jag pussat på fyllan??

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ asmånga, men de jag umgås med idag är anna, sarah, sandra, sanne och hanna. glömde ja någon nu??

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal gånger då jag skrivit en del artiklar.


Senaste...

Boken du läste? räknas buslätta korsord?

Personen du fick e-mail av? Typ.. ellos eller nå sån skit.

Personen du fick brev av? Brev? ja AF då.

Personen du fick sms av? Svåger Henrik

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Kommer inte ihåg, då ja fyllde år kanske?

Saken du köpte? Då räknas inte det på mataffären eller?



Vad har du gjort idag?
Var det kul
Jag har packat lite och sen har jag haft lost-maraton. Ne, jag kan inte kalla det kul.

Brukar du svära mycket? För ofta....

När stiger du upp på morgonen? Runt nio :-D

Vad har du på dig? kläder. duraah?

Vad ska du göra ikväll? Ha myskväll med mammis och pelle.

Vad är du allergisk mot?. Nada.

Var har du ont? ingenstans för en gångs skull!!

Använder du hårspray? Ja, då jag fixar håret så.

Kan du stå på händer? i en sekund kanske, dock är står ja kanske som en groda då.

Håkan Hellström eller The Ark? inget helst..

Salt eller socker? salt på mat, socker på godis.

Gillar du ketchup? ketchup är ett måste till korv!

Är du glad nu? Ja, inte är ja ledsen iallafall.

Var du glad igår? kan inte komma på att ja hade en dålig dag, så de va ja nog.

Vad dansar du till? Musssiiik...

Stockholm är... ? långt borta just nu...

Göteborg är... ? närmare än stockholm faktiskt

Kan du sjunga? Vem kan inte sjunga? sen om de låter bra en annan sak...

Spaghetti eller makaroner? måste nog säga..... mackisar.

Land du vill besöka? thailand vill väl alla besöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0