Nu har jag lust att skriva en massa fula o...

Nu har jag lust att skriva en massa fula ord men jag ska försöka att hålla mig i från det. I förrgår började jag må illa iaf, trodde att ja var åksjuk när vi åkte med Henke. Sen i går mådde jag illa igen, dubbelt så mycket illa. Kräktes en gång och sov och efter de mådde jag sol vanligt. Bra. Jag kunde äta och så. Så jag trodde jag åkt på matförgiftning. Men när jag vaknade idag mådde jag illa igen.. Och nu kan jag inte ens räkna gångerna jag spytt. Det känns jävligt bra..... Skit kul åh så. Jag som får panik när jag mår illa! Och dom på sjukhuset kunde inte veta om de var magsjuka eller något tarmfel. Vad dom kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0