make it work

Känner att min blogg har spårat ut. Den handlar mest om youtube-klipp,
eller en bild hit och dit. jag kunde skriva rader förut men har tappat det lite.
Det är svårt att veta vad man kan skriva i bloggen. Man kan inte bli för personlig
eftersom det ligger ute på nätet, och.. let's be honest, nätet är en hemsk plats.
Tycker det är tråkigt att skriva om mina dagar, vem vill läsa de? skriver ja ens
för att folk ska läsa de eller skriver ja för mig själv? ja vet inte längre.
har tappat bort hela grejjen. 
 
En sak kan jag då säga.
Jag kan inte vänta till bäbben anländer. Det har gått fruktansvärt fort men nu är det faktiskt
dags att komma tycker jag! ... Snart i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0